MENU
Jesteś tutaj: Blog Adres do rejestracji firmy

Adres do rejestracji firmy

Kiedy rozpoczynamy przygodę z biznesem wiele aspektów działalności może być dla nas tajemnicą. Jednym z ważnych pytań, którego wielu przedsiębiorców nawet nie próbuje sobie zadać jest "Pod jakim adresem zarejestrować swoją firmę?". Dla wielu nowych przedsiębiorców oczywiste jest, że ich działalność gospodarcza czy spółka z o.o. zostaną zarejestrowane w domu... "Przecież nie mam innego lokalu" , "Po co płacić 2000 zł czynszu jeśli nawet mnie tam nie będzie?", "Przecież robię remonty/wożę ludzi/wożę towar, nie będę potrzebować siedziby firmy" - są to najczęstsze argumenty, które odwodzą właścicieli firm, choćby od szukania jakiegokolwiek rozwiązania.

Jednak kiedy firma zaczyna działać zauważamy, że przychodzą do nas kontrole kiedy nie ma nas w domu, przychodzą listy polecone z różnych instytucji Państwowych, po które musimy stać godzinami na poczcie, żeby dowiedzieć się, że jest to tylko potwierdzenie rejestracji w kolejnej instytucji. Czasami po dwóch tygodniach dowiadujemy się, że mieliśmy kontrolę z VAT, której wynik jest negatywny, a potrzebujemy wystawiać faktury, a nie tylko opłacać składki i inne daniny. Kto może za nas przyjąć taką kontrolę? Kto może odebrać nasze listy kiedy nie ma nas w domu? - Najlepiej zatrudnić sekretarkę, która kosztować będzie pewnie więcej niż wynajem biura, w którym i tak nikogo nie będzie...

Wtedy jednak z pomocą przychodzi usługa Wirtualnego Biura, z możliwością rejestracji firmy pod adresem takiego właśnie biura...

Zamiast płacić za biuro 2 tysiące złotych miesięcznie, zamiast płacić sekretarce kolejne 4 tysiące złotych miesięcznie, wystarczy wynająć Wirtualne Biuro za ułamek tej kwoty rocznie...

Koszt Wirtualnego Biura nawet w najdroższych polskich lokalizacjach wynosi poniżej 100zł miesięcznie, a pracownicy Wirtualnego Biura, przyzwyczajeni są zarówno do odbywania kontroli z Urzędu Skarbowego czy odbierania listów, jak i wizyt innych organów czy windykatorów. Również inne instytucje moga przychodzić do nas do woli i z każdym rzeczowo porozmawiamy, tak żeby instytucja była zadowolona, oczywiście pod warunkiem że nasz klient będzie równie zadowolony. Roczne opłaty za indywidualną obsługę biurową, obsługę korespondencji, skanowanie będą niższe niż tańsze biuro, w którym i tak nikogo nie ma i na wszystkie działania musisz poświęcać swój cenny czas.

Nie tylko o pieniądze chodzi...

Każdy czasem ma "Niezadowolonego klienta", niezapowiedzianą kontrolę, być możę wizytę "smutnych panów"... Może nie do końca fajnie żeby zastali nas w domu przy obiedzie, czy innej sytuacji dnia codziennego... Mogą chodzić po podwórku naszego domu, wypytywać sąsiadów, zaczepiać rodzinę... My witamy ich z otwartymi ramionami i staramy się załagodzić sytuację i jeśli jest taka wola drugiej strony to informujemy Cię o takich zdarzeniach. Jeśli nie i nie wymagasz tego od nas, to nawet nikt nie będzie psuł Twojego spokoju, niepotrzebnymi sytuacjami.

Dalej nie wiesz gdzie rejestrować swoją firmę? Na pewno nie w domu! To najgorsza opcja! 

Zadzwoń do nas, wybierz lokalizację, jeśli masz jakieś pytania to chętnie na nie odpowiemy.

Mamy ponad 3000 klientów na terenie całego kraju i Europy odpowiemy na każde pytanie i dobierzemy dla Ciebie najlepsze rozwiązania.

Napisz do nas

Kiedy potrzebujesz nowej siedziby firmy "na wczoraj", lepiej zadzwoń do nas od razu i załatwimy wszystko od ręki.

Potrzebować będziemy Twoich danych do umowy, prześlemy zamówienie do opłacenia i wszystko możemy załatwić zdalnie za pomocą maila. Jeśli nie masz odpowiedzi przez kilka godzin a zależy Ci na szybkim załatwieniu sprawy zadzwoń, być może mail nie dotarł, wpadł do SPAMu czy wydarzyła się inna niespodziewana sytuacja.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w odpowiedzi na wiadomość przez NM Silesia sp. z o.o.