MENU
Jesteś tutaj: Blog Kontrola z Urzędu Skarbowego

Kontrola z Urzędu Skarbowego

Co z kontrolą z US kiedy mamy siedzibę w Wirtualnym Biurze?

Kiedy klienci pytają o założenie siedziby w Wirtualnym Biurze nasuwa się im na myśl kilka podstawowych pytań, a mianowicie:

Czy w razie kontroli z Urzędu Skarbowego lepiej mieć siedzibę w domu czy w Wirtualnym Biurze?

Co jeśli nie będzie mnie w biurze w razie kontroli z VAT?

I właśnie odpowiadając na powyższe pytania można dojść do jeszcze większego przekonania, że Wirtualne Biuro to idealna usługa dla kazdej firmy, nawet takiej która własną siedzibę posiada...

Kiedy odwiedziła by Cię kontrola w domu, a akurat nikt by tam nie przebywał to masz już niewielki problem. Nie ma nic gorszego dla nowopowstałej firmy jak niezapowiedziane kontrole, które "odbiją się od drzwi". Jeśli Twoja siedziba jest w domu, prawdopodobnie po tygodniu albo po dwóch tygodniach otrzymasz list, że pracownicy Urzędu byli pod adresem siedziby firmy i nikogo nie zastali... Możesz przebywać w domu 90% swojego czasu, a jeśli kontrola przyjdzie o 9:00 kiedy akurat musiałeś jechac do klienta, sprawy z Urzędem mogą się trochę pokomplikować. Kolejne tygodnie, w których nie wiesz czy już możesz prowadzić działalność czy nie, to trochę nerwów i sporo strat również finansowych.

Jeżeli siedziba jest u nas to poprostu przyjmujemy kontrolę w pierwszym momencie i Twoja firma może już działać. Często kończy się jedynie na telefonie z Urzędu Skarbowego, czy dana firma posiada u nas siedzibę i już sprawa jest zalatwiona jeżeli możemy potwierdzić taką informację. 
Również dla pracowników Urzędu jest to łatwiejsza sytuacja i szybciej można mieć akceptację miejsca prowadzenia dzialalności.

A co z kontrolą z VAT?

Sprawa wygląda identycznie. Albo ktoś dzwoni i potwierdzamy siedzibę firmy i podpisaną umowę, albo przychodzi kontrola a my ją podejmujemy.
W biurze jesteśmy codziennie, więc nawet kiedy pracownicy US odwiedzają nas osobiście, zawsze kogoś zastaną.

Jak widać kontrola z Urzędu Skarbowego w Wirtualnym biurze przebiega dużo szybciej niż w domowych warunkach, więc zamiast czekać godzinami i zastanawiać się kiedy US potwierdzi nasz adres do VAT, możesz od razu działać, a my zajmiemy się resztą...

Napisz do nas

Kiedy potrzebujesz nowej siedziby firmy "na wczoraj", lepiej zadzwoń do nas od razu i załatwimy wszystko od ręki.

Potrzebować będziemy Twoich danych do umowy, prześlemy zamówienie do opłacenia i wszystko możemy załatwić zdalnie za pomocą maila. Jeśli nie masz odpowiedzi przez kilka godzin a zależy Ci na szybkim załatwieniu sprawy zadzwoń, być może mail nie dotarł, wpadł do SPAMu czy wydarzyła się inna niespodziewana sytuacja.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w odpowiedzi na wiadomość przez NM Silesia sp. z o.o.